Дигитален офис
Zoom, Skype, Meets и др.
Мобилен телефон
+359877400807
Административен e-mail
[email protected]

Корпоративен уеб сайт от A-Design Варна.



КОРПОРАТИВЕН УЕБ САЙТ


Същност на корпоративен уеб сайт

Същност на Корпоративен уеб сайт

Всеки корпоративен уеб сайт от A-Design Варна разполага с пълната функционалност нужна на една фирма. С други думи задоволява нуждата на компанията да представи бизнеса си пред широката аудитория. Това включва възможност за насрочване на срещи, контактна форма, динамичен каталог и функционално презентирани услуги. За добър фирмен уеб сайт е прието да може да ориентира потребителя в структурата на бизнеса. Трябва да може да предостави подобаващо всички координати на фирмата. Уверено трябва да бъде презентирана дейността на фирмата. Мисията на компанията трябва да бъде ясно изложена и приоритетната ос в дейността трябва да бъде прецизно откроена. Всички тези изисквания се покриват чрез систематично структуриране на на всеки елемент по дадения фирмен уеб сайт. Онлайн присъствието на фирмата не е просто допълнителен лукс в днешно време. Наличието на уеб страница е от ключово значение за всяка фирма. При липса на корпоративен уеб сайт, рискувате бизнесът Ви да остане извън пазара на много инвеститори, потенциални партньори и клиенти. При изготвяне на уеб сайта, трябва да бъде съобразена тенденцията, че все повече уеб сайтове се отварят от мобилни устройства, следователно фунцкионалността „Адаптивен дизайн“ е задължителна. Тези аспекти са постижими посредством добре подредено навигационно меню, което води потребителя до съответния раздел на сайта. Правилната структура е един от водещите принципи при изграждането на уеб сайт, затова A-Design Варна залага на чиста работа и подредено съдържание.


Преимущества на корпоративния уеб сайт

Корпоративен уеб сайт е представителен интернет сайт, съдържащ подробна информация за дадена фирма. В зависимост от нейната дейност може да бъде уеб сайт за заведение, хотелски уеб сайт, за правни, финансови, консултантски фирми, туроператори, туристически агенции, спа центрове, салони за красота, мода, фитнес и други.

Присъствието на Вашия бизнес в уеб пространството отдавна не е лукс, а част от фирмения имидж. Всеки съвременен фирмен уеб сайт представлява лицето на хотел, ресторант, студио за красота, на всяка адвоктска кантора, счетоводна къща и много други видове дейност в интернет. Наред с Фирменото лого той е част от Вашата идентичност и най-прекия път към бзнеса Ви. Той е Вашето уеб предствяне пред света.

Корпоративният уеб сайт цели да впечатли, да информира, да заинтригува посетителите си и да ги направи Ваши клиенти и партньори.

Начална страница

Начална страница или наричана още Home Page е първото впечатление което оставяте у Вашите клиенти, партньори или инвеститори. Поради тази причина в раздел „Начало“ на Вашето навигационно меню ние влагаме най-важните елементи от сайта. Във всеки уеб сайт изработен от A-Design Варна ще откриете динамичен слайдер, който да подчертае основните преимущества на вашата фирма. Отделните слайдове ще презентират различните Ви услуги, дадена промоция или просто ще покажат визията на Вашата компания. Непосредствено след сайдера разполагаме основните приоритетни оси на бизнеса. Пример за такива са „бърза доставка“, „24 часа обслужване“, „Гъвкаво работно време“, „Безплатна демонстрация“, „Гратисен период“ или друго. По-надолу разполагаме последните проекти на компанията (ако има налични такива). Тези акценти са различни за всяка фирма и би следвало да покажат на контрагентите Ви възможностите на бизнеса. Завършваме основните акценти с потребителски мнения оставени от Ваши предишни клиенти (при наличието на такива). Независимо дали тези мнения са положителни или отрицателни предишен опит с клиентите Ви е задължително да бъде показан по начина по който е протичал. Така потенциалните Ви клиенти ще имат реални очаквания към Вашия продукт или услуга. Това означава, че последващото взаимодействие няма да предизвика несъответствия в отношенията фирма-клиент.

Цялата тази структура е заключена между приветстващ хедър (header) и ориентиращ футър (footer), които се неизменна част от всеки фирмен уеб сайт. Хедърът е уеб елемент имащ за цел да приветства Вашите посетители. Добре е в него да бъде заложено кратко послание, бързи линкове и препратки към социалните мрежи. Футърът е малко по-обемист като пространство и в него се разполага повече информация за същността на фирмата и основните приоритетни оси. Също е хубаво да се добавят препратки към социалните мрежи, тъй като връзката между сайт и социални взаимоотношения е задължителна.

Фирмен уеб сайт от A-Design Варна
Фирмено портфолио

Фирмено портфолио

Дейността на фирмата ще бъде изнесена в отделен раздел. Най-често този раздел е кръстен „Услуги“, „Продукти“ или „Цени“. Тази част от навигационното меню позволява на потребителя да се запознае детайлно с всяка Ваша услуга или продукт. Подробното описание е ключово за да спечелиш потенциални клиенти. Детайлната информация информацията е съществена за пристъпване към взаимодействие. Когато клиентът е запознат с продукта или услугата, наясно е с всички аспекти на предлаганото от фирмата и е информиран за цената той е много по-склонен да закупи предлаганата услуга или продукт. Цените изнасяме в допълнителна таблица, за по-голямо улеснение. Всяка цена съответства на определена услуга и подробно описано под формата на тикчета включваното в цената. Така всеки потребител придобива реална преценка на това, какво се включва в цената. Той може да направи съпоставка на отделните услуги и да прецени, кое би му донесло най-много ползи. Друг ключове елемент са изображенията. Независимо дали използвате 3D визуализация или професионална фотография, всички изображения трябва да бъдат привлекателни и да предизвикват интерес. Добре е тези изображения да бъдат с добра резолюция и да представят по-подробно детайлите на Вашия продукт или услуга.

Като допълнителна функционалност е добре да се презентира и портфолиото на компанията, като се изложет предишни проекти, които да изяснят методиката на работата Ви и да очертаят определени очаквания към Вас.

Уеб страница за имиджа на фирмата

Мисията на фирмата следва да бъде изнесена в раздел „За нас“. Тук излагаме кратка история на фирмата, отличаваща най-големите стъпки в професионалната реализация. Оснновните приоритетни оси се извеждат посредством икони и хедлайн (headline) текстове за подсъзнателно въздействие върху потребителя. Описваме подробно мисията на фирмата, така независимо дали страницата се посещава от клиенти, контрагенти или партньори те ще знаят повече за Вашето отношение към бизнеса и ще бъдат по-добре информирани за последващи партньорски взаимоотношения. На тази страница е добре да се добави цитат от отговорно лице (Мениджър, Управител или Супервайзър). Това води до по-голямо доверие към бранда, респективно и от предлаганото от него (продукт или услуга).

фирмен имидж
меню за контакти

Меню за контакти

Контакти е най-важното меню, що се отнася до обратната връзка и кореспонденция. В него имплементираме контактна форма, която изисква основна информация от потребителя, който се опитва да изпрати запитване. Най-търсената информация в меню контакти е „Телефонен номер“, „Адрес на фирмата“, „Официален e-mail адрес“ (за предпочитане е да е свързан към фирмения домейн). Препоръчително е информацията за контакт да бъде разделена на отдели или на конкретни личности, управляващи връзката с клиенти. Така например е най-добре да бъде изложена информацията за обслужване на клиенти като: „Иван Иванов – Отдел клиенти“ ‘Мария Иванова – Отдел продажби“ и др. Посредством приложения в административния панел на сайта всички заявки биват изпращани до посочен e-mail от където може да водите кореспонденцията. Тази електронна поща може да бъде и от масово разпространените пощенски сървъри като Gmail и Abv. За препоръчване е обаче тя да отива във вътрешния сървър на сайта от където да води цялата кореспонденция. Пощенският сървър на A-Design Варна разполага със SSL сертиикат, което криптира Вашите съобщения и по този начи защитава цялата кореспонденция. Непосредствено до контактната форма разполагаме и функционална карта с локацията на бизнеса ви. Тази локация може да посочва адрес на който се намира офиса ви, град в който оперира фирмата Ви или държави до които се разпростират услугите Ви. Контактното меню е едно от най-посещаваните на сайта Ви. Идеята на всеки корпоративен уеб сайт е да дава информация за бизнеса Ви. Именно по-голямата част от тази информация, която потребителя иска да получи се намира в меню „Контакти“.


Характеристика и преимущества на корпоративен уеб сайт

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Адаптивен (responsive) дизайн или дизайн по шаблон

Възможност за корекция на цветoвете;

Хедър изображения с анимация

Административен панел за управление на съдържанието

Информационни страници без подстраници

Възможност за видео клипове от външен сайт (youtube)

Форма за контакти с функция ``изпрати запитване``

Конфигуриране на фирмена електронна поща

ПРЕИМУЩЕСТВА

Добро фирмено представяне в дигиталната среда

Систематизирано и интуитивно съдържание.

Добре структуриран дървесен модел.

Широк набор от операции в админ панела

Категоризирано и SEO ориентирано съдържание

Директна връзка със социални мрежи

Оптимизиран за работа с таблети и смартфони


Какво включва цената

900 лв./

с включен ДДС
  • Връзка между домейн и хост
  • Създаване на база от данни
  • Инсталиране на Wordpress
  • До три фирмени e-mail-а
  • Прилагане на темплейт
  • Въвеждане на съдържание
  • Изграждане на уеб структура
  • Дизайнерски ретъч на подменютата