Локация
9000, Варна, България
Мобилен телефон
+359895783983
Административен e-mail
[email protected]

Фейсбук страница на фирма от A-Design Варна. Изпитано качество на достъпна цена.



Корпоративна facebook страница


Фейсбук страница на фирма от A-Design

Всеки бизнес се нуждае от връзка с клиента. Тази връзка може да бъде извършена по много канали, като за най-успешен се смята „Социалните мрежи“. Това е така, защото постигането на контакт с клиента става посредством фейсбук страница на фирма, което носи повече доверие на подсъзнателно ниво. Още при регистрация във фейсбук, Вие въвеждате лични данни, които ви определят като таргет група (към която ще се отправя фейсбук реклама). В тази връзка, когато се изработва фейсбук страница на фирма, трябва внимателно да настроят всички данни, които ще се показват на потенциалните клиенти.  Всяка бизнес страница във фейсбук трябва да отправя конкретно послание, което да достига аудиторията към която е насочено. Ние от A-Design Варна постигаме това посредством правилно графично оформление (Профилна снимка във фейсбук, Фейсбук Корица, Снимка на Story Line, и фейсбук банери). Всички тези елементи са внимателно изработени спрямо тенденциите в графичния дизайн. В допълнение въвеждаме нужната информация, така, че всяка фейсбук страница на фирма да бъде откриваема и разпознаваема.



НЕ ТИ СЕ ЧЕТЕ? ВИЖ ЦЕНИТЕ ЗА КОРПОРАТИВЕН ПРОФИЛ!

Пропусни текста и отиди направо при ценовите оферти. Избери вариантът, който най-добре ти приляга.


Какво осигурява всяка фейсбук страница на фирма от A-Design Варна

Корпоративният профил на дадена фирма дава много преимущества. Всяка фейсбук страница на фирма позволява непрекъснат контакт с клиента. Независимо дали се използва фейсбук публикация или лично съобщение, посланието лесно може да достигне до потребителя. Дори много повече от това, всяка facebook публикация може да достигне до изключително много хора, ако тя бъде приета за полезна.  Използвайки похвати като харесване, споделяне и коментиране, всяко съобщение достига до многократно по-широка аудитория. Всяко лично съобщение във facebook messenger скъсява дистанцията между продавач и купувач. Това е предпоставка за по-голям процент реализация на покупка.  Ние от A-Design Варна комбинираме всички тези методики за развитие на социалните профили с изключителен стил и модерна визия за да постигнем максимална полза от инструмента наречен „Социална мрежа“.


бизнес фейсбук профил

фейсбук магазин

Фейсбук страница с онлайн магазин

Използването на Facebook като терен за продажба на продукти е изключително популярен и модерен начин да запознаете клиента с Вашата стока. Ако сайтът Ви е изработен от A-Design Варна, разполагате с пълна интеграция между уеб сайт и фейсбук страница. В динамичната онлайн среда връзката на уеб сайта с корпоративния профил в социалните мрежи е от критично значение. Така всеки дизайн на уеб сайт извършен от A-Design Варна разполага с директна връзка към фейсбук страницата на фирмата. Същевременно целият онлайн магазин ще бъде изведен в отделна категория наречена „фейсбук магазин“. С няколко прости клика, клиента ще може да иницира покупка през Вашата фейсбук страница. Вграденият модул позволява да добавяте продуктови тагове, което на практика улеснява пътят по потребителската фуния при покупка.  Посредством тествани методи A-Deisgn Варна може да презентира Вашите продукти във фейсбук (или услуги) като избегнем нежеланата компресия, което е изключително полезно при представянето на продукта. Прилагайки гореизброените практики превръщаме Вашата фирмена фейсбук страница в един своеобразен онлайн магазин и разширяваме онлайн средата на предлагане.

Интеграция на Уеб сайт и facebook страница

Ако имате уеб сайт и сте решили да го развиете, наред с Google Adwords, фирмената фейсбук страница е най-рентабилното решение. Ползите от създаване на фейсбук страница на фирма идват от това, че Facebook може да се похвали с изключително много трафик. Милиони хора постоянно разглеждат новините във фейсбук, общуват с приятели.При правилна поддръжка на фейсбук страница, част от този трафик може да бъде пренасочен към Вашия сайт. Това означава, че хипотетично един фейсбук потребител, може да се превърне във Ваш клиент. Увеличението на трафика в сайта Ви означава, че той ще бъде посещаван ежедневно от все повече уникални посетители. Голяма част от това движение на юзери ще се превърне в покупка. Така примерно,

Иван, който гледа фейсбук стената на Мария, забелязва, че тя е споделила публикация за обувки. Той влиза в линка приложен в публикацията и попада във Вашия сайт. За да впечатли Мария, той решава да й вземе обувките

По този начин Иван се превръща във Ваш клиент. Има многобройни други ситуации, които могат да превърнат фейсбук потребител във Ваш клиент. Когато сайтът стане посещаван и трафикът се увеличи, Google засича това. Той възприема сайта Ви като актуален, полезен и го измества на предни позиции в търсенето. Така целият този процес се превръща в SEO оптимизация, която предполага дългосрочни ползи.


интеграция на фейсбук и уеб сайт
Фейсбук страница на фирма

Какво включва дизайн на корпоративен профил във facebook?

Дизайнът по фейсбук страница на фирма е многофакторен процес, който включва редица компоненти. Създаване на фейсбук страница е само първата стъпка от целия процес. Може да се каже, е най-лесната част, въпреки това се въвежда ключова информация. При фейсбук регистрация трябва да се въведе информация засягаща целевата фейсбук група и ключови елементи за разпознаване на бранда. Два от ключовите елементи в този етап са Името на страница и потребителското име (това, което се показва в полето за интернет адрес в браузъра). Та са от съществено значение, тъй като съдържат ключово съдържание, предвещаващо по-лесно разпознаване и откриване на бранда Ви.

Следващият етап е дизайн на профилна снимка във фейсбук. За успешно популяризиране на бизнес с фейсбук е нужно добро първо впечатление. Това може да се постигне, когато първият визуален елемент (профилна снимка) изглежда модерна, изчистена и умело презентирана.

Третата част от процеса включва дизайн на фейсбук корица.  В този етап е важно да се споменат ключови връзки с фирмата. Тези връзки трябва да бъдат изобразени с дизайнерски акценти, за да може да са лесно достъпни, разбираеми и запомнящи се.  Продължаваме с основната информация за фирмата. Тя включва ключови координати за връзка като: уеб адрес; телефонен номер; физически адрес; работно време; e-mail адрес и други.

Facebook банери

Фейсбук банерът е последната част от  началото на една фейсбук страница. Какво по-добро средство за реклама от рекламен банер, който описва детайлно дейността на фирмата и има директна препратка към уеб сайта или друг линк свързан с фирмата. Благодарение на няколко верни приятели Вашето послание ще достигне широка аудитория. Така ще спечелите много потенциални клиенти, които дори не са част от вашия приятелски кръг.

Поддръжка на facebook профил

След като вече имате фирмен фейсбук профил и определен брой последователи е редно да помислите за динамичното си присъствие в средите на социалните мрежи. Ако имате професионална фейсбук страница без да се възползвате от потенциала й е равносилно на това да имате хубава кола и да не я карате. Активността в социалната мрежа е предпоставка за множество реализации на покупка. Независимо дали предлагате продукти или услуги, непрекъснатият контакт с клиента е от съществено значение.

Във връзка с това от A-Design Варна сме изготвили за Вас план за поддръжа на фирмена фейсбук страница. Тя включва постоянен мониторинг на посещенията, демографска оценка на аудиторията, следене на изходящ трафик и анализ на изложените данни. Това е ключов елемент при формиране на таргет групата за Вашата фейсбук реклама. Правилният подбор на таргет група при рекламата означава, че по-конкретно ще насочите Вашата реклама, съответно към хора, които биха имали интерес. По този начин ефективността не инвестицията ще е по-голям. С други думи по-малко хаотично показване на рекламата и повече конверсии (реализации на покупка).

Освен гореизброените дейности (които са изцяло маркетингови) в базовия план за поддръжка на фирмена фейсбук страница е  заложен рекламен дизайн. Ангажираме се всяка седмица да публикуваме авторско рекламно съдържание с подходящ рекламен банер. Общият брой на месечните публикации включващи банери ще бъде четири. Всяка публикация ще бъде предварително одобрявана от фирмата. Публикуването ще става в най-активните потребителски часове в социалните медии за да може да достигне до възможно най-много хора.

фейсбук поддръжка

Цена за изготвяне на фейсбук страница на фирма от A-Design Варна


A-Design Варна предлага две ценови опции свързани с корпоративни профили. Изготвянето на професионална фейсбук страница на фирма е сложен и комплексен процес. Погрешното структуриране на профил в социалните мрежи може да повлияе върху разпознаваемостта и откриването на бранда. В тази връзка A-Design Варна предлага комплексно решение за изработка (или редизайн) на целия фейсбук профил срещу цена от 80 лв.

Когато вече имате професионална фирмена фейсбук страница, от Вас се очаква да държите вашите последователи ангажирани с полезно съдържание. Професионалните публикации с авторски рекламни текстове са от критично значение за развитието на Вашата фирма. За да бъдем конкурентоспособни сме приготвили базова ценова оферта. В тази цена са включени постоянен мониторинг, 4 рекламни банера с авторски текстове и много други (вижте по-долу).

Ако желаете да създадете или поддържате профил в която и да е друга социална мрежа, можете да се възползвате от изложената цена за фейсбук страница на фирма. Офертата е валидна за профили в Instagram, Twitter, Pinterest, Google+, LinkedIn и други.

Изработка на FB

80 лв/

  • Регистрация и структуриране
  • Дизайн на профилна снимка
  • Дизайн на фирмена корица
  • Ключова информация за контакт
  • Идентификации и откриване
  • Рекламен facebook банер

Поддръжка на FB

80 лв/МЕСЕЧНО

  • Следене на актуално състояние
  • Анализ на данните за посещение
  • Мониторинг на импресии
  • 4 facebook рекламни банера
  • Авторски текстове към рекламата
  • Следене на трафик към уеб сайт