Локация
9000, Варна, България
Мобилен телефон
+359895783983
Административен e-mail
[email protected]

E-mail реклама от A-Design Варна. Изпитано качество на достъпна цена.



E-mail реклама


E-mail реклама от A-Design Варна

Дистрибуцията на имейл реклама е от критично значение за бизнеса. Този тип реклама е не по-млалко ефективна от промоционалните брошури, които получавате в пощенската си кутия. E-mail реклама е способ с който по дигитален начин представяте на потенциални купувачи Вашите продукти. Тези купувачи могат да бъдат хора, които вече са закупили продукти от Вас и са харесали Вашия асортимент. Другият тип заинтересовани потребители са тези които са разгледали бизнеса Ви и са се абонирали за Вашия онлайн бюлетин. И в двата случая тези хора са проявили интерес към бизнеса Ви и не бива да ги изпускате като потенциални клиенти. За щастие, екипът на A-Design Варна е специализиран в изготвянето на грабващо съдържание и визуално оформление и можем да представим по изключително ефективен начин Вашите продукти в e-mail реклама. Преди всичко e-mail маркетингът е безплатен, ефективен и има действителен шанс да доведе до онлайн покупка (конверсия). За изготвяне на подходящ е-mail шаблон се изискват определени програмни познания, но щом веднъж установите Вашата форма на онлайн бюлетин, нужно е само корекция на съдържанието за да изпратите следващия.



НЕ ТИ СЕ ЧЕТЕ? ВИЖ ЦЕНИТЕ ЗА E-MAIL РЕКЛАМА

Пропусни текста и отиди направо при ценовите оферти.



Как се прави имейл реклама?

E-mail реклама е на практика мини уеб сайт. Този тип реклама се прави на база уеб дизайн и се изготвя посредством програмен код (HTML). Във връзка с това завършеният продукт за онлайн бюлетин от A-Design Варна е във формата на архив, съдържащ всички файлове нужни за визуализацията на страницата. Изготвянето на имейл реклама е по-сложно от нареждането на определено съдържание в страница на Word. Подобно на уеб сайт, бюлетинът съдържа заглавни елементи, параграфи, изображения, Call to Action бутони и бързи връзки към Вашия уеб сайт и социалните профили на Вашия бизнес. Структурата на имейл рекламата е в табличен вид, като по подразбиране страницата започва с Вашето лого. Непосредствено след него се излага изречение описващо бизнеса Ви или типа на рекламната кампания. Продуктите или услугите включени в промоцията се представят в редови или табличен вид с бутон „Купи“ към всеки елемент. Накрая се излага кратка информация и форми за връзка с фирмата Ви.

Какво може да се рекламира с e-mail реклама?

Онлайн бюлетинът може да включва продукти и услуги предлагани от Вашия бизнес. Ако предлагате продукти, успешната e-mail реклама е свързана с директната връзка или така наречените call to action бутони. Презентираме най-големите ползи от продукта, имплементираме цената му като визуален елемент и добавяваме връзката му към сайта Ви. Така получателят на e-mail(а) само с един клик може да влезе във Вашия онлайн магазин и да закупи рекламирания продукт. При реклама на услуги ние от A-Design Варна влагаме по-подробна информация за типа на услугата. Разбира се наличието на бутон, водещ към сайта Ви е задължителен елемент. Всяка имейл реклама е подходяща и за презентация на бизнеса Ви. В свободен текст може да опишете какви са основните преимущества на бизнеса Ви и защо е нужн хората да изберат Вас.

Преимущества на имейл реклама

Основнят приоритет на всяка e-mail реклама е безплатният й характер. На практика няма цена за имейл реклама, единствената цена е тази за изготвяне на e-mail шаблон. Останалото е просто изпращане на e-mail към списък с предварително подадени адреси. Друг основен приоритет е интензитета на рекламата. Фактът, че този тип интернет реклама е безплатна е показателен, че честотата на тази реклама зависи от Вас. Безплатния характер позволява да използвате този инструмент неограничено. Разбира се тук е важно да се отбележи, че не трябва да прекалявате. Прекомерната употреба на e-mail реклама може да се отчете като SPAM (нежелана реклама) и да загубите част от заинтересованите си потребители. Последното, но не на последно място преимущество е таргет групата. Целевата група е от изключително значение за Вашия бизнес. Правилно подбраната целева група, гарантира успеха за Вашата имейл реклама. Именно аудиторията подбрана с интерес към бизнеса Ви, обещава високият процент на реализация от електронна търговия.

Как се изпраща онлайн бюлетин?

При вече готов модел за имейл реклама, шаблонът трябва да се имплементира (въведе) във Вашата CMS платформа. Това се осъществява посредством софтуер осигуряващ тази функционалност. В общия случай този софтуер е свързан с дадени визуални елементи и форми за контакт намиращи се на сайта Ви. Така например ако в сайта Ви има визуален елемент приканващ потребителя да въведе e-mail(а) си, той автоматично ще добави в софтуера данните на потребителя попълнил полето. Другият вариант за изпращане на масово e-mail съобщение до Вашите клиенти е през приложение. Най-известният инструмент за имейл реклама е платформата на MailChimp Такова приложение работи на принципа със създаване на профил, в който се въвежда информация за бизнеса Ви. Посредством импортиране на e-mail(и), създаваме списък и подготвяме платформата за прилагане на кода от създадената e-mail реклама. И двата варианта са работещи и ефективни, предлагат възможността за мониторинг на ефективността. Така след изпращането на всеки бюлетин получаваме информация за броя на успешно изпратените e-mail(и), което показва, колко от имейлите са актуални и позволява да редактираме списъка. Същевременно се вижда ефективността на всеки елемент (или броя на връзките които са довели потребители в сайта Ви). Mониторингът включва броя на пътите в които e-mail(ът) Ви е отворен и колко пъти се е кликпнало на рекламния бюлетин.

Как се събира аудитория за e-mail реклама?

Всяка e-mail реклама разчита на вече изготвен списък с имейли, към които да изпраща посланието си. Каналите по които може да сдобиете с e-mail списък е доста широкообхватен. Можете да придобиете тази информация от Ваш физически обект. Независимо дали имате магазин или офис предлагащ услуги, може да предложите и да включите в обслужването си анкетни карти, където да има поле за e-mail. Външна рекламна кампания, може да включва промоция на продукт и безплатни мостри с условие за попълване на e-mail адрес и обща информация за контакт. Другият основен канал е Вашият уеб сайт. Посредством формуляри за поръчка или контактна форма, вие може да изискате от клиента да въведе своя e-mail и да добавите предоставения e-mail към Вашия списък. Други такива формуляри могат да просъстват към изскачащо съобщение (popup), което приканва да предоставите e-mail(ът) си за да получавате информация за предстоящи промоции. Ангажиращото съдържание е най-ефективния метод за привличане на повече последователи. Ако предоставите полезна за тях информация или такава, която печели интереса им те самостоятелно ще искат да получат още. В тази връзка ще потърсят начин да се абонират за Вашия бюлетин. Ако пък продуктите Ви са на изключителни цени и клиента не иска да пропуска следващата голяма отстъпка, той ще направи всичко възможно да научи първи за голямото намаление.

Цена за e-mail реклама

Когато говорим за цена на имейл реклама, могат да бъдат разгледани два аспекта. Първият аспект предполага дизайнът на шаблон на онлайн бюлетин или с други думи изграждането на страница с визуални елементи, в която A-Design Варна ще вложи всичките си познания и ангажиращи похвати за да извлече максималната полза от онлайн бюлетина. Вторият аспект засяга самата рекламна кампания, която включва изпращането на e-mail(и). Самият факт, че изпращането на e-mail (и) е безплатно, подсказва, че разходите по подобна кампания са нулеви. Веднъж изготвен, шаблонът за e-mail реклама, са нужни съвсем елементарни компютърни познания за редакция на шаблона. Така редуцирате разходите за поддръжка.

E-mail реклама

59.99 лв/

с включен ДДС
  • Генериране на HTML код
  • Структуриране на съдържание
  • Изграждане на Header и Footer
  • Въвеждане на съдържание и бутони
  • Прилагане на изображения
  • Връзки към социални мрежи