Дигитален офис
Zoom, Skype, Meets и др.
Мобилен телефон
+359877400807
Административен e-mail
[email protected]

Рекламен WEB банер


Рекламен банер от A-Design Варна

Всеки бизнес, който е изнесен на онлайн ниво, в даден момент опира до дизайн на рекламен банер.  Той представлява малко графично изображение което се появява на различни места в уеб пространството. Един от най-успешните методи за уеб реклама, чиято основна цел е да представи даден продукт или услуга посредством линкове към сайтове, социални мрежи или с директна препратка към телефон или адрес. Всеки рекламен банер изработен от A-Design Варна има многозначна функция. Той може да бъде използван за представяне на продукт и посредством call to action бутон да подтиква клиента към покупка. Същевременно може да бъде с цел презентация на вкусна храна и препратка към адрес на заведението. Уеб банерът е изключително полезен за SEO оптимизацията, защото генерира трафик към сайта и се извежда на по-предни позиции в резултатите от търсенето. Хубавият дизайн на рекламен банер може да представи Вашият бизнес по много канали. В тези канали се включват сайтове за реклама, сайтове за новини и социални мрежи (facebook, Instagram, twitter, pinterest, linkedin и др.).



НЕ ТИ СЕ ЧЕТЕ? ВИЖ ЦЕНИТЕ ЗА РЕКЛАМЕН БАНЕР

Пропусни текста и отиди направо при ценовите оферти. Избери вариантът, който най-добре ти приляга.


С какво помага всеки рекламен банер от A-Design Варна

A-Design Варна има практика да използва всички канали за реклама посредством рекламен банер. Питали ли сте се сайтове за „банани“, местни сайтове за новини, сайтове за видео споделяне и социални мрежи, как се издържат. В повечето случаи те предлагат главно безплатни услуги, но се характеризират с изключително висок трафик. Този трафик е една потенциална онлайн общност, която може да се върне във Ваша клиентела. Това става благодарение на така наречения „рекламен банер“. Вероятно сте забелязали рекламните изображения, които са в тези сайтове и е много вероятно да са се показвали неща, които Ви интересуват. Така ако сте гледали нощувки в Гърция, много вероятно е да Ви се показват оферти за Гърция. Това става благодарение на така нареченият „ремаркетинг“. Така всички посетители, които влизат в сайта на Vbox7 (примерно) стават потенциален обект на насочена реклама. По същият начин стоят обстоятелствата с новинарските сайтове, социалните мрежи и тези за сваляне на „банани“.


Ползи от уеб банерите
Размер на уеб банер

Разновидности на уеб банерите

Различните видове рекламни банери се изготвят в зависимост от средата в която се промотират. Така например в сайтовете е препоръчително да има call to action бутон, тъй като  повечето случаи мястото за рекламно поле предлага единствено изображение.  Същевременно един call to action бутон създава чувството за натурален интерфейс. Това от своя страна е предпоставка за потребителско въздействие (или връзка със сайта Ви). Всеки рекламен банер в отделните сайтове, трябва да е съобразен изцяло с дизайна на съответния сайт за да се добие ненатрапчиво усещане за реклама. Най-стандартния пример е, че на сайт с бял фон не би стоял добре банер с червен фон. Това ще отблъсне клиента и той ще подмине Вашия рекламен банер. Ако Цветовете на Вашата фирма включват червено (както в случая по-горе), могат да бъдат добавени червени елементи, но не и нещо фундаментално (като задния фон). От друга страна за дизайн на рекламен банер в социалните мрежи нещата стоят по коренно различен начин. Там има изнесена като функционалност “Call to Action”, който приканва за извършване на определено действие.  Текстовете също са изнесени като допълнителен текст. В това отношение текстът на тези банери трябва да бъде изключително редуциран и с повече дизайн елементи.

Характеристики на уеб банерите

Правилният размер на рекламен банер зависи от медията. Останалите характеристики са постигнати на база от дългогодишни експерименти и мониторинг на резултатите. Те включват разширението с което се запазва изображението, PPI, цветова схема и допълнителна обработка. Така постигаме максимално качество при всеки рекламен банер. Качеството е от съществено значение за рекламата. Когато един бизнес държи на качеството на рекламата си, това е показател, че тя държи на качеството на всеки аспект от вътрешнофирмените дейности. Освен всичко друго, клиентът е по-склонен да пристъпи към конверсия, когато рекламата е качествена, грабваща и запомняща се. Това е последното подправка, която A-Design Варна добавя към успешната реализация на всеки рекламен банер.

характеристики на уеб банер
Ползи от уеб банерите

Ползи от уеб банерите?

Първопричината за използване на рекламен банер е рекламата сама по себе си. Редовната реклама с този инструмент обаче носят и много допълнителни дивиденти. Продължителното използване на рекламен банер в интернет носи по-голяма разпознаваемост на Вашия бранд. В краткосрочен план Вашите реклами ще станат по-посещавани по-успешни и по разпознаваеми. В допълнение с това вашата SEO оптимизация ще се облагодетелства от трафика в сайта ви. Това, че имате повече посещения в сайта и че с времето натрупвате все повече редовни клиенти, които продължават да купуват продуктите или използват услугите Ви ще увеличи ранка на Вашия сайт. Респективно рекламата след време ще започне да работи сама по себе си за Вас. Предните позиции в резултатите в google говорят за по-големи успехи в дадения бранш. Така всеки от изброените по-горе фактори съпровожда по-динамично е ефективно развитие на Вашия бизнес. И така от един банер, започнахме да говорим за предни позиции в Google. Както сами виждате елементите в дигиталния маркетинг са изключително навързани и всеки инструмент допринася за общия успех.

Рекламен банер за уеб сайт

Всички хора се впечатляват от динамични, раздвижени и добре визуално оформени сайтове. Когато един сайт е удобен за ползване, полезността му се увеличава драстично. При уеб дизайн, всеки съвременен дизайнер залага място за уеб банер. Този банер най-често е в комбинация с други банери, които се сменят (с анимация) и образуват така нареченият слайдер. Тези уеб банери представят Вашите промоции, продукти или услуги по по-интерактивен начин във всеки сайт. Те имат по-голямо въздействие върху потребителя, а това означава, че той е по-склонен да обърне внимание на рекламата.

Освен в основния слайдер, банерите могат да присъстват и на много други места по Вашия уеб сайт. Те могат да представят дадена категория продукти в уеб сайта Ви, да направляват към  категория, да бъдат представени като изскачащо съобщение на клиента или да се използват при полезна статия на сайта Ви. Има още редица варианти с които в A-Design Варна можем да грабнем вниманието на клиента. В това се крие професионализма ни, знаем как, знаем къде и знаем кога.

банер адаптивен дизайн

Цена за изготвяне на рекламен банер от A-Design Варна


Цена за рекламен банер може да бъде определена спрямо приложението на съответния банер. Поради естеството и приложението на всеки отделен банер има ценова вариация между различните банери. На принципа на low cost офертите. С други думи плащаш за това, което ти трябва. Така цените стават конкурентоспособни. Когато се отнася до цена на рекламен банер, ценообразуването се сформира в зависимост от броя не елементите, които се използват при дизайн на рекламен банер.

Ако изберете един от продуктите на A-Design Варна, тези банери ще влязат в комплексната цена. В цената за уеб дизайн влизат дизайн на рекламен банер за слайдер и навигационен банер. В цена за изграждане на фейсбук страница на фирма се включват цена за профилна снимка, фирмена корица и рекламен банер за публикация. Останалите банери са включени в различни пакети от раздела ни Уеб Реклама.

Фейсбук снимка

  • За добро първо впечатление

Фейсбук корица

  • За да ориентирате клиентите към Вас

Фейсбук публикация

  • За да презентирате полезните статии

Основен слайдер

  • За да акцентирате върху важните неща.

Реламен банер

  • За да пренасочите трафик към сайта Ви