Дигитален офис
Zoom, Skype, Meets и др.
Мобилен телефон
+359877400807
Административен e-mail
[email protected]

Корпоративен брандинг от A-Design Варна. Изпитано качество на достъпна цена.



Корпоративен

Брандинг


Корпоративен брандинг от A-Design Варна

Търговската марка е много повече от хубаво лого. За да спечелим лоялни клиенти, ние от A-Design Варна създаваме история, която представя качеството и характера на Вашата фирмена идентичност. Докато разказваме тази история последователно във всички канали, мотивираме Вашите клиенти да я подкрепят, като презентираме Вашите приоритети по-най-добрия начин. Успешното прилагане на тези методи носят висока цена на пазара, респективно и по-висока печалба. Високата популярност на един бранд е в следствие от строга маркетингова политика демонстрирана при изграждането на корпоративна идентичност. Всички аспекти на рекламата (външна реклама, дигитална реклама и PR) представени по подобаващ начин гарантират по-висока лоялност на аудиторията. Всичко изброено до тук идва с нашата услуга „Корпоративен брандинг“. Независимо дали сте нова фирма или компания с изграден имидж на пазара, ние предлагаме комплексно решение. Доразвиването или ребрандинг на Вашата фирмена дейност е също толкова Важен процес, колкото и стартирането на нов бизнес.



НЕ ТИ СЕ ЧЕТЕ? ВИЖ ЦЕНИТЕ ЗА КОРПОРАТИВЕН БРАНДИНГ!

Пропусни текста и отиди направо при ценовите оферти. Избери вариантът, който най-добре ти приляга.


8 прости правила за успешна брандинг стратегия

Корпоративен брандинг е процесът, който съчетава мненията, които хората притежават за вашата марка, с набор от мисли, към които искате да вярват и да се доверяват. Докато развиваме Вашият бранд, изпълняваме следните стъпки в тази последователност:

  • Определяме на какво да акцентираме и дали брандът Ви не се нуждае от допълнителни подбрандове с цел развитие.
  • Проучваме всичко, което трябва да знаем за Вашия продукт и пазара, на който той ще се конкурира.
  • Позиционираме марката Ви като дефинираме какво я прави уникална и как тя ще се разпростре в наличното пространство на пазара и в съзнанието на вашите клиенти.
  • Определяме марката Ви, като посочим какво представлява тя, каква уникална полза тя предоставя, каква стойност обещава да достави, както и изображението, което ще проникне във всичко, от маркетинговите съобщения до дизайна на продукта, бизнес характера и потребителския опит.
  • Развиваме идентичността на марката Ви, включително името на марката, логото, етикета и други елементи в подписа на бранда.
  • Стартираме търговската Ви марка първо вътрешно и след това я обявяваме чрез реклама, социално-медийна реклама, промоции и презентации.
  • Управляваме марката Ви, като интерпретираме и използваме стойността й. Защитаваме я с клаузи и права за използване. Създаваме вярност сред тези, които представляват, избират и остават лоялни към Вашия бранд.
  • Наблюдаваме, оценяваме и актуализираме бранда Ви, за да го поддържаме като уместен и актуален в светлината на промените в бизнеса, клиентите или пазара.


3 ПРАВИЛА ЗА БРАНДИРАНЕ

Тази сравнително нова дума „Бранд“ е широко понятие описващо всичко случващо се в една фирма и отвъд това. В съвременното общество, потребителят много често търси бранда. Независимо какъв продукт се търси, той има изключително много алтернативи и заместители. Като следвате няколко прости правила, можете успешно да обозначите своя малък бизнес. Докато планираме, стартираме и управляваме проекта Ви за брандиране, наблягаме на следните три правила за брандиране.

  • Вашата търговска марка е обещание, което трябва да бъде подсилено всеки път, когато хората осъществяват контакт с всеки аспект на вашата организация.
  • Вашата фирмена идентичност трябва точно да отразява основните убеждения на вашата организация, Вашето лидерство и всички, които доставят вашите знания за марката на потребителите.
  • Последователността изгражда успешен бранд. Всяка среща с Вашата марка – независимо дали с вашия персонал, продукт, уеб сайт, маркетингови съобщения, новини, социални медии или всяка друга форма на среща или опит – трябва последователно да предаде обещанието на бранда.

ИКОНОМИЧЕСКИТЕ ПОЛЗИ НА ЕДИН СИЛЕН БРАНД

Големите марки създават потребителско доверие и емоционални привързаности. В резултат на това те насърчават взаимоотношенията между потребителите и продуктите, които водят до следните ценни предимства:

  • Премиум ценообразуване: Потребителите плащат повече за маркови продукти, които според тях имат по-висока стойност и по-нисък риск от по-малко известни алтернативи.
  • По-ниска цена на продажбите: Потребителите на ценни марки правят повторни и чести покупки. В резултат на това разходите за придобиване на клиенти се амортизират за дългосрочно клиентско взаимоотношение.
  • По-ниски разходи за популяризиране: Потребителите на ценни марки стават посланици, които разпространяват положителна дума от уста на уста без никакви разходи за марката.
  • По-висок пазарен дял: ценните марки придобиват лоялни клиенти, които наемат повече клиенти за марката, увеличават дела на марката на пазара, като същевременно намаляват разходите за разработване на клиентите и изграждат имунитет срещу конкурентни атаки.
  • По-нисък оборот на служителите: Организациите с по-добра фирмена идентичност привличат страстни работници, които прекарват ентусиазма си с удовлетворени потребители, които на свой ред правят работата на служителите по-приятна, което води до намаляване на оборота на служителите.
  • По-висок ръст: ценните марки се радват на високо ниво на информираност и уважение в съзнанието на потребителите, лидерите в индустрията, лидерите в общността, редакторите на новини и финансовите анализатори и инвеститори, което води до още по-голямо предпочитание към марката и значимост на пазара.

Ползи от силен бранд

актуален бранд

7 ЗНАКА, ЧЕ ВАШАТА МАРКА МОЖЕ ДА СЕ НУЖДАЕ ОТ АКТУАЛИЗАЦИЯ

Времената се променят, бизнесът се променя, промените в интересите на потребителите, промените в културата и понякога и марките трябва да се променят. Ако брандът Ви е изправен пред едно или повече от събитията в следния списък, силата на вашата марка може да е изложена на риск и актуализирането на марката може да е наложителна:

  • Основни промени в бизнеса
  • Основни промени на пазара
  • Промяна на собствеността или лидерството
  • Бързо разширяване на пазара или продуктова линия
  • Основен продукт, канал или стратегическа диверсификация
  • Сливане или придобиване
  • Идентичност на марката, която не е в крак с настоящите пазарни и културни вкусове и тенденции

Идеята за развитие на успешен бранд е, че трябва да се подхожда към търговската марка с разбиране. Брандът комуникира с потребителя на много нива. Тази комуникация се постига посредством съпричастност. Вземете предвид най-успешните брандове в света. Всички реклами на тези икони в света на маркетинга се свеждат до общи интереси с потребителя. Кола обръщат внимание на всички празници, на домашната трапеза, на музиката така печелят потребители, които се интересуват от тези теми. Ябълката развива връзка с бизнеса и модерните потребители. Показват, че тренда в тяхното отношение към динамичното развитие.


КАКВО СЪДЪРЖА ИНСТРУМЕНТА КОРПОРАТИВЕН БРАНДИНГ

ДИЗАЙН НА ЛОГО

Изработката на лого е много деликатен момент във фирмата. Ние от A-Design Варна подхождаме с внимание и разбиране.

ИЗГРАЖДАНЕ НА УЕБ САЙТ

Създаването на уебсайт е прецизен процес, който изисква повече от това да наредиш няколко снимки в една страница. Предлаганите услуги от A-Design Варна държи на професионализма и го прилага при всеки проект.

ДИЗАЙН НА ПЕЧАТНИ МАТЕРИАЛИ

Изработка на стилистична фирмена визитка и корпоративен флаер, съобразени с цялостната визия и концепция на проекта.

ОНЛАЙН РЕКЛАМА

Създаването на корпоративни социални профили, дефиниране на рекламна кампания и насрочване на рекламни постове.


Цена за корпоративен брандинг от A-Design Варна


Понятието корпоративен брандинг е много комплексно, за целта сме засегнали няколко основни аспекта от процеса на фирмено брандиране. Ако се нуждаете от корпоративен брандинг или фирмено ребрандиране е най-добре да се свържете с нас и да Ви изготвим индивидуална оферта. Ако пък сте определили ограничен бюджет и искате да се придържате към определена цена, сме Ви представители наша ценова оферта, засягаща основните аспекти на корпоративен брандинг.

Корпоративен Брандинг

1500 лв/

  • Дизайн на лого
  • Дизайн на фирмен сайт
  • Дизайн на визитка
  • Дизайн на facebook страница
  • 6 месеца уеб поддръжка
  • Безплатен хостинг