Дигитален офис
Zoom, Skype, Meets и др.
Мобилен телефон
+359877400807
Административен e-mail
[email protected]

Хубаво име на фирма

Име на фирма

Кое име на фирма се възприема за хубаво?

За хубаво име на фирма се счита това, което остава в съзнанието на хората. На пръв поглед звучи лесно, но всеки избор на име за фирма е сложен и комплексен процес. Преди да започнем процеса по избор на фирмено наименование следва да отсеем отрасъла в който ще оперира компанията. Следващият аспект, който трябва да премислим е, каква ще бъде мисията и как ще се реализира фирмения бизнес план. Преди всичко трябва да сме уверени, че името ще бъде свободно в търговския регистър и няма да има проблем при движението на документите към Агенция по вписванията. Трябва да сме сигурни, че това име не е вече запазена марка. След като отсеем изброените фактори трябва да започнем да мислим за бранда. Успехът идва с предварителна подготовка, а тя се състои в съставяне на списък с примерни имена за фирми и отсяване на най-добрите идеи за име на фирма.

Когато вече говорим за бранд би следвало да отбележим елементите, които ще влияят на последващия графичен дизайн. Трябва да премислим как това име би се изобразило като лого. Какви визуални елементи могат да бъдат съчетани с него. Какъв би бил шрифта, който би бил най-подходящ. Ще се стараем това име на фирма да е кратко, лесно и да се прави правилна асоциация с него. Кратка версия на името трябва да бъде алтернатива. Това е задължително, защото при изразяването му в различни среди като Уеб сайт, Визитки, Флаери и като цяло реклама, трябва да изглежда естествено и да стои така. Ако следвате гореизброените съвети, вие си гарантирате един успешен корпоративен брандинг. Ако съобразите изложеното до тук с долуизброените практически съвети, може да сте сигурни, че името на вашата фирма ще се превърне в нарицателно и ще донесе успех за Вашия бизнес.

Успеха идва с името

Име на фирма = Име на човек. Не е ли първото впечатление, което добивате, когато се запознавате с нов човек? Дори и да си мислите, че не е така, то е точно така! Всяко име има своя характер и създава определени асоциации между хората. Вероятно сте чували фрази от типа „всички Христовци са еднакви“ или „ти на човек, който се казва Иван, недей да разчиташ“. Вероятно също Ви се е случвало да се запознаете с даден човек със странно име. Имена от типа Светлоблаг Вилхелм Фъртунков ви оставя в недоумение. Имена от друг етнос, като „Версачи“, „Армани“, „Верхонде“, както сами виждате предизвикват у вас смях или смут. Статистическо изследване показва, че хората харесват повече кратки и звучни имена като „Ани“, „Ина“, „Яна“ и др. Не случайно когато се обръщате към Ваш познат в повечето случаи е както българите казваме „на галено“. Иван-Иво; Георги-Жоро; Елизабет-Бети; Йоана-Ани и така до безкрай.

Име на фирмата – мислете на него като име на Вашата рожба

При фирмите нещата стоят по аналогичен начин. Разглеждайте на името на фирмата, като на име на ваше дете и не я кръщавайте с трудни за произнасяне имена, имена които биха предизвикали смях или неприлични асоциации (освен ако това не ви е за цел ). За звучно име се приема такова с 2 или 3 гласни, което е лесно за произнасяне. Всяко име на фирма  трябва да е запомнящо се и да предизвиква съвсем леки асоциации (нищо конкретно), което спомага да се запомни по-лесно. Хубаво е (не задължително) в името да има фраза подсказваща дейността на Вашата фирма, дори и само да е заложено в звученето. Например ако се чудите от къде идва Almadez, това е съставено от думите Alma (майка на латински) и Design (Дизайн на Английски). Бъдете изобретателни не бива да се абстрахирате от възможности да смесвате различни стилове, езици или звучения, стига крайният резултат да е благозвучен.

Онлайн инструменти за генериране на име за фирма

Ако все пак изпитвате известни затруднения можете да се възползвате от предлаганите генератори за име на фирма, които са разпръснати в интернет пространството. Повечето от тях изискват от Вас няколко ключови думи, дейността която ще се извършва, какво предпочитате да е името (късо, съставено от няколко думи, докачливо и пр.) и генерира имена заедно със свободните домейни за тях. Ако решите да прибегнете до там, може да отворите ТОЗИ линк.

Име на фирма от A-Design Варна

При всеки случай трябва да съобразите името на Вашата фирма с избора на Лого. Най-лесно това може да стане с консултация на специалисти от екипа на A-Design Варна. Ние предлагаме професионален опит и дългогодишни традиции в корпоративния брандинг. Нашата мисия е да изграждаме концепции, които са пробивни и се налагат на пазара. Ако поръчате нашият пакет за „Корпоративен брандинг“ Вие ще имате възможността да се възползвате от опита на нашите маркетинг специалисти, които ще изготвят за Вас име на фирма, което включва всичко изброено до тук.

Нашият инструмент „Корпоративен брандинг“ е съвкупност от мощни инструменти, които развиват Вашата бизнес идея от „Кота нула“. Ние започваме изграждане на цялостната корпоративна идентичност. Започваме от името на фирмата, изготвяме релевантно лого, което да съответства на фирмената визия. След това изграждаме динамичен уеб сайт и подготвяме Вашите профили в социалната мрежа. Накрая изготвяме печатни материали за Вашата външна реклама. Материалите включват фирмена визитка и корпоративен флаер. Това ще помогне на Вашата бизнес идея да излезе на професионално ниво. Респективно вие ще посветите времето си в осъществяване на фирмената мисия, докато оставите останалото в ръцете на професионалисти. Крайният резултат е ще е успешно реализирана бизнес идея, която се отличава с професионална визия. Същевременно ще може по това време да се занимавате с привличане на нови клиенти. Ще ориентирате усилията в привличане на нови бизнес партньори и ще водите кореспонденция с потенциални инвеститори.