Дизайн на лого
Изработка на лого във векторен или растерен формат
виж ощеВ динамичната бизнес среда и при наличието на толкова много фирми човек трудно прави избор при кого да се спре за продукт или услуга. Пазарът е наситен с всякакъв тип фирми, предлагащи всевъзможно продукти и услуги. Как обаче някой може да изпъкне сред цялото това разнообразие? Отговорът е в посланието. Много успешни бизнеси са разкривали тайната си и фактът, че успехът им се дъжи на подхода към клиентите и това, което остава като впечатление у тях. И са прави! Отношението е всичко! Цялата тази концепция може да се пресъздаде посредством инструмент наречен „Бранд бук„.
Когато една фирма има ясно послание към своите клиенти, те знаят какво да очакват от нея. С упоритост и постоянство ако фирмата продължава да отговаря на очакванията на хората, тя неимуверно става успешна. Това постоянство обаче трябва да бъде подплатено с добре разписани правила. Документът съдържащ пълната информация от тези правила е брандбукът.
Изработката на бранд бук е дълъг и сложен процес, който следва да се прави от професионалисти и специалисти в областта на корпоративния брандинг. За да обясним максимално ясно всеки аспект от процеса по изработка на брандбук сме разграничили материала на няколко основни части:
Бранд букът (Brand book) е енциклопедията за Вашата фирмена идентичност. В него се поместват всички аспекти то това как трябва да се представя бизнеса Ви в различни среди. Залагат се правила за използването на логото при изработка на дизайни и още много информация относно представянето на Вашия бранд. По дефиниция той следва да бъде книга с направления за представянето на фирмата Ви, но с развитието на технологиите все повече предприемачи предпочитат единствено дигиталния формат, заради лесната и широка употреба, която той предлага.
Брандбукът е ключов елемент от Вашия брандинг и е едно от нещата, които следва да се обсъдят при стартирането на бизнеса Ви. Сам по себе си той не представлява брандингът на бизнеса Ви, но дава ясни направления как да се осъществява той. Имайки бранд бук, Вие налагате ясни правила как да изглежда Вашата фирмена идентичност в печатни материали, социални мрежи, уеб сайтове, рекламни кампании и дори подаръчни продукти.
Брандбукът съдържа в себе си същината на Вашата фирмена идентичност. Съдържанието му е съвкупност от информация, която дава яснота на всяка част от представянето на Вашата марка. В общия случай, всеки брандбук съдържа следната информация:
Цялата тази информация следва да бъде разделена на различни страници спрямо тематиката и да дава ясна и подробна информация за всяко направление. В зависимост от фирмата, тази информация може да варира и някои аспекти да заемат по ключова роля.
Например при фирма за куриерски услуги, брандбукът задължително трябва да съдържа правила за брандиране на автомобили.
Брандбукът струва колкото цялата стойност на бранда, но това е единствено моралната му стойност. Стойността за изготвянето на техническото задание зависи от нещата, които трябва да се включат в него. Като за начало много предприемачи решават да изградят своят брандбук едновременно с логото. Съдържанието му следва предварително да се обсъди и изясни. Много често в брандбукът, трябва да се включат компоненти, които тепърва следва да се изготвят. Такива могат да бъдат дизайн на визитки, флаери, бланки и т.н. Заданието може да включва и брандиране на автомобили, фирмени карти и др. Изготвянето на всеки един компонент поотделно е с различна стойност и поради тази причина няма как да се даде цена за изработка на брандбук.
Ако имате интерес и искате да създадете брандбук за Вашия бизнес, свържете се с нас през нашата страница за контакти или ни се обадете.
Както вече казахме, брандбукът е ръководството, което изгражда идентичността на Вашия бизнес. Без ясни правила и последователност в това направление е почти невъзможно да се изгради обща визия за фирмата. Без ясна визия, няма да можете да адресирате ясно посланието си. А когато един бранд няма послание, той не е бранд.
Изработката на бранд бук е необходимост за всяка фирма, която стартира и има цел да се развива. Ако сте решили да се възползвате от изработка на лого, следва да знаете, че логото само по себе си е един символ, който представлява фирмата Ви. Той е само знак, който използвате, за да Ви разпознават от останалите фирми на пазара. За съжаление успехът не е обвързан с визията на логото, а с отношението към клиентите и работата Ви с тях. Ако нямате бранд бук това логото може да изгуби смисъла с времето. При различни дизайни, то ще бъде използвано по различни начини и това ще спомогне за загубата на посланието, което отправяте към хората.
Може да го направите през нашата страница за контакти
В най-кратки срокове ще Ви изпратим оферта
Провеждаме разговор за уточнение на детайлите
Заемаме се с изработката на дизайна
Тъй като много хора не са запознати с този елемент на корпоративния брандинг, сме готови да Ви покажем нашия брандбук, с цел придобиване на по-ясна представа за структурата и съдържанието на един типичен такъв.
Свържете се с нас! Ние ще Ви ориентираме за подходящия за Вас продукт.