Локация
9000, Варна, България
Мобилен телефон
+359895783983
Административен e-mail
[email protected]



SEO

Оптимизация


Какво включва SEO оптимизация от A-Design Варна

SEO оптимизация е процес който включва запълване на ключово съдържание в сайта, изграждане на вътрешна и външна мрежа от връзки, оформление на сайта и добавяне на много елементи допринасящи за по-доброто класиране на сайта. A-Design Варна има дългогодишен опит с дейността. Нашите резултати се отличават с по-добро позициониране в онлайн пространството. Оптимизацията помага да се извежда резултата от конкретната фирма на първите позиции в търсещите машини като Google, Yahoo, Bing и др.

Оптимизацията се дели на два основни типа: „Вътрешна SEO оптимизация“ и „Външна SEO оптимизация„. Двата аспекта от оптимизирането на сайтовете работят един за друг и са взаимно свързани. При правилното оптимизиране на уеб сайт следва да се прилагат едновременно и от един колектив, който е наясно с дейността на фирмата и са направили предварителен анализ и проучване на темата и ключовите думи.

SEO оптимизация варна

Външна (Off Site) seo оптимизация от A-Design Варна

OFF SITE SEO оптимизация се отнася до техники, които могат да се използват за подобряване на позицията на уеб сайт в страницата с резултатите от търсенето (SERPs). Много хора асоциират външната оптимизация с изграждането на външни връзки, но не е само това. По принцип, off site SEO е свързано с методи за популяризиране – извън вътрешната структура на уеб сайтовете. Но крайната цел е отново същата – класирането на уеб сайт, по-високо в резултатите от търсенето.

Външната SEO оптимизация фокусирана върху хиперлинковете в сайта свързването на сайта с профили в социалните мрежи (facebook, twitter, instagram и др.) свързването на сайта със система за следене на трафика (Много важно за правене на правилни прогнози за маркетинг), деклариране на собственост и регистриране на сайта в търсещите машини. Изграждане на мрежа от връзки в други сайтове, които препращат към твоят сайт.



Какво включва Off Site оптимизацията?

Външни връзки

Публикуване на информация във външни източници (Писане на коментари във външни източници с уникално съдържание и адекватно вметната препратка към сайта (така, че да не изглежда просто като реклама, а по-скоро като потребителско мнение)

Вътрешни препратки

Създаване на вътрешни връзки в сайта за препратки към други сайтове с по-висок ранк в google (Важен аспект в оптимизацията, която добавя към вътрешните текстове на сайта хиперлинове (връзки) към сайтове с по-висок ранкинг в търсещите машини, като тук се наблюдава ефект на „издърпване“ на по-слабите сайтове)

Социални профили

Свързване на сайта с профилите в социалните мрежи (Освен като иконки из сайта връзката към социалните мрежи трябва да се случва и в текстовете на страниците. Външната оптимизация е обратен процес това включва публикуването на материал, който препраща към сайта. Това генерира трафик от социалните мрежи, който е един от основните в изгледа от общия трафик)

Връзка с Analytics

Прикрепяне на Analytics (Инсталиране на програма в административния панел, която служи за следене на трафика в сайта. Това е критично важно за прогнозирането на всички маркетингови стратегии и определяне на целевата аудитория на фирмата)

Деклариране на собственост

Деклариране на собственост в Google Webmaster (Основен инструмент на Google за деклариране на собственост, който указва по какъв начин да се показва и как да изглежда сайта в търсещите машини)

Вътрешна (On Page) оптимизация от A-Design

Когато става въпрос за вътрешна SEO оптимизация, вероятно сте чували често за мета тагове и плътност на ключовите думи и вероятно повече от веднъж. Ако искате да разберете за практическите стратегии, използвани от A-Design /Варна/, прочетете тази информация. Тук ще Ви разрием похватите, които използваме при вътрешната SEO оптимизация в процеса на работа. Респективно как ще генерираме повече трафик от търсачки от всяка единица съдържание, което публикуваме.

Вътрешна SEO оптимизация включва най-просто казано, чистата подредба на сайта, правилното структуриране на данните, правилното оформление на страниците и изграждане на вътрешна мрежа от взаимни връзки. А основното тук е писането на съдържание по темата, пълно с ключови думи и фрази.

Друг основен приоритет е бързодействието на страниците. Тъй като google основно гледа с каква скорост се зареждат страниците, наша цел е да направим Вашия сайт бърз, така че да може да излезе на предни позиции, за целта Ви предоставяме информация от платформата на Pingdom, която разкрива оптимизацията и скоростта на сайта. Като допълнение гарантираме адаптивен (responsive) дизайн на всички проекти на A-Design Варна.


Какво включва On Page оптимизацията?

Метаданни

Въвеждане на метаданни (Важен процес, който налага начина на показване на резултатите в Google и другите търсещи машини)

Визуално оформление

Визуалното оформление на страниците (Оформление на четимостта на текста за да бъде по-подреден за потребителя и търсачките. Това включва организация на заглавията и подзаглавията в страниците, разпределяне на информацията по абзаци съдържащи не повече от 150 думи за абзац, и контрол на честотата на използване на ключовите думи и фрази.)

Създаване на Sitemap

Създаване на Sitemap файл за за напътствие на търсещите машини (Това е файл, който се създава за да напътства търсачките, които влизат в сайта. Той указва един вид картата на сайта и указва, съдържанието на всяка част от него.)

Писане на богато съдържание

Писане на богато съдържание с професионална тематика (Това изисква задълбочено проучване на сферата, структуриране на набор от ключови думи, писане на грамотно издържани текстове, подреждане на информацията в текста Също тук е важно разпределянето на ключовите думи в нея и наблягане на основните фрази на съответната страница която искаме да индексираме)

Линк билдинг

Изграждане на вътрешна мрежа от препратки структурирана спрямо съдържанието (В съдържанието на всеки текст трябва да има думи, които да препращат към друга част от структурата на сайта, така по-лесно се определя типа на съдържанието. Общият брой на всички вътрешни връзки образуват мрежа от връзки наречена вътрешна мрежа)

Интегриране на SEO модул

Интегриране на модул за SEO оптимизация (Инсталиране на програма в административния панел на сайта, който контролира работата по обработка на SEO съдържанието и дава информация за ефективността на свършеното до тук)

Оптимизиране на изображения

Обработка на информация за изображенията в сайта (Задължителен елемент от оптимизацията е добавяне на информация за всички изображения в сайта, това включва задаване на име на снимката, описание на изображението, въвеждането на атрибути към нея и задаване на лесен за четене url)

Изготвяне на Robots.txt

Изготвяне на Robots.txt за правилно четене на съдържанието от търсачките (Това дефиниция от данни, която има за цел да помага на търсачките правилно да разчитат информацията в сайта)

Цена за SEO оптимизация

Цената на SEO оптимизация се базира на броя на думите, които искате да оптимизирате на месечна база. В тази цена се включват всички действия изброение в плановете по-долу. Ако желаете да получите индивидуална оферта за цена на seo оптимизация, може да се свържете с нас. Ние ще Ви изпратим оферта, спрямо Вашите нужди.


Еднократно SEO

300 лв/

  • Интегриране на SEO модул
  • Изготвяне на Sitemap
  • Създаване на Robots.txt
  • Изготвяне на Knowlege Graph
  • Деклариране на собственост
  • Връзка с Google Analytics

БАЗОВ

299.99 лв./месец

399.99 лв.
ПРОМО ОФЕРТА
  • Визуално оформление
  • Оптимизиране на изображения
  • Метаданни
  • Социални профили
  • Линк билдинг
  • Вътрешни препратки
  • Външни връзки
  • Писане на богато съдържание
  • Оптимизиране на 3 ключови думи


ПРЕМИУМ

499.99 лв./месец

599.99 лв.
ПРОМО ОФЕРТА
  • Визуално оформление
  • Оптимизиране на изображения
  • Метаданни
  • Социални профили
  • Линк билдинг
  • Вътрешни препратки
  • Външни връзки
  • Писане на богато съдържание
  • Оптимизиране на 5 ключови думи