Бюджет до 200 лв.
Счита се за неподходящ и нерентабилен. Този бюджет най-често няма очакваните резултати и повечето клиенти остават разочаровани от представянето на рекламите им.
Facebook реклама е похват в дигиталния маркетинг, който множество бизнеси решават да използват с цел, добра възвращаемост на инвестициите. Рекламата в платформата е един от основните похвати да повишите Вашето онлайн присъствени наред с Реклама в Google. Двете стратегии са взаимно допълващи се и могат да Ви допринесат в различни аспекти. Фейсбук рекламата се характеризира с огромен обем от потенциални клиенти в лицето на всички потребители на социалната мрежа. На практика посредством Facebook и Instagram, може да достигнете до почти всеки човек, който разполага с профил и устройство. Същевременно ако решите, може да насочите рекламата си към хора с определени интереси, демографски признаци или да ги таргетирате спрямо скорошни събития в живота им. Възможностите на рекламната мрежа са безгранични, стига да имате насреща компетентен и талантлив партньор.
Цената на фейсбук рекламата се дели в две направления. Първо е бюджетът, който решите да инвестирате за реклама във фейсбук. Второто е цената за мениджмънт на вашите рекламни кампании. Мениджмънта на кампанията зависи от няколко фактора.
Преди да започнете с рекламирането във фейсбук, трябва добре да обмислите всеки един от тези аспекти. Разбира се, нашият екип е готов да Ви съдейства с препоръки и насоки, ако решите да работите с нас.
На първо място трябва да имате профил във Facebook Business Manager, след това този профил трябва да бъде настроен спрямо целите на Вашата рекламна кампания. Трябва да решите дали ще изисквате фактура от платформата на Facebook. Това е често пренебрегван факт, но е важно да знаете, че Facebook е ирландска компания, а за да работите с чуждестранни фирми е нужна регистрация по ДДС. Ако нямате регистрация по ДДС, фактурирането е много сложно и трябва да обсъдите този казус с Вашето счетоводство.
В практиката често фирми избират да създадат отделна банкова карта за плащанията във Facebook, за да могат по-лесно да контролират потока от средства в нея. За тази цел е нужно да прецените дали се нуждаете от нова банкова сметка, която да използвате за рекламите си.
Това е златен въпрос, който в никакъв случай няма точен отговор. Дигиталният маркетинг е субективно понятие, което се основава на няколко основни принципа, но стойностите никога не могат да бъдат гарантирани. Има много фактори като сферата на дейност, в която оперирате, продуктът или услугата, които предлагате. Всички те могат да повлияят пряко на представянето на вашата facebook реклама. Въпреки това дългогодишният ни опит ни е помогнал да дефинираме няколко бюджета, които се квалифицират като, подходящи или неподходящи.
Счита се за неподходящ и нерентабилен. Този бюджет най-често няма очакваните резултати и повечето клиенти остават разочаровани от представянето на рекламите им.
Препоръчителният минимум при фейсбук реклама. Той ви позволява да се появите във фийда на много по-широка аудитория, която е по-склонна да взаимодейства с вашето съдържание. Този бюджет е много подходящ за регуларна и редовна поддръжка на присъствието на бизнеса ви в интернет.
Счита се за доказано добър рекламен бюджет, при който се постигат добри резултати и достигате до изключително широка аудитория. Този бюджет е много подходящ за фирми, които тепърва започват да събират аудитория в социалните мрежи или такива, които имат актуални фирмени отстъпки и искат да ги представят пред широката публика.
Много печеливш и със сериозна възвръщаемост на инвестицията. Този бюджет е най-подходящ за големи онлайн магазини, които имат голям обем от продукти и използват динамичен ремаркетинг или за такива, които предлагат специализирани услуги в печеливша бизнес сфера.
Рекламата в Instagram е на практика реклама през платформата на Facebook. В тази връзка рекламирането едновременно в двете платформи не се заплаща допълнително. Това е въпрос на бърза настройка в рекламната кампания и може да ограничите или да разрешите показването на рекламите ви едновременно в двете платформи.
Ако същевременно решите, че искате да рекламирате единствено в мрежата на Instagram, то нещата са аналогични като рекламата във Facebook и таксуването ще бъде същото като за воденето на рекламна кампания за Фейсбук.
Предлагаме всички видове реклами в Facebook реклами. Работим с разнообразни по обем бюджети и дефинирани таргет групи по желание на клиента. Изработваме специални рекламни банери и се позоваваме на професионализма и опита за всичките ни криейтиви.
Facebook рекламата се дели на две части.
И двете части се обсъждат спрямо целите на вашата кампания.
Свържете се с нас! Ние ще Ви ориентираме за подходящия за Вас продукт.